Murdoch's UK paper arm admits computer hacking, fuelling criticism of Sky takeover

LONDON (Reuters) – Rupert Murdoch’s British newspaper group said on Friday one of its titles had hacked the computer of a former intelligence officer, an admission which critics said showed why his takeover of European broadcaster Sky should be blocked.


Source: Reuters

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>